مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: این تعداد تبلت با همکاری یکی از مسسات خیریه تهیه شده و برای خرید هر دستگاه ۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 02 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد اظهار داشت : از ابتدای امسال تاکنون ‭‭‭۷۵۰‬‬‬ دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری صاحب وسایل کمک آموزشی برای تحصیا مجازی خواهند شد.

وی با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند گفت: در این زمینه از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می شود.

موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون ‭‭‭۶۰۰‬‬‬ خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده ها مورد حمایت موسسه عترت بوتراب هستند، تصریح کرد: این خانواده ها خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم گفت: تهیه تبلت برای دانش اموزان نیازمند ایلامی توسط کمیته امداد و با مشارکت خیریه ها اقدامی بسیار ارزشمند و به یادماندنی است که نشان دهنده اشراف کمیته امداد به نیازمندی های ضروری دانش آموزان است.

امیر مهردادی، حمایت کمیته امداد از دانش آموزان نیازمند و تامین نیازهای ضروری را قابل تقدیر دانست و گفت: این اداره کل با تمام وجود و امکاناتی که در اختیار دارد آماده همکاری با کمیته امداد است.

وی همچنین به دانش آموزان دریافت کننده این تبلت ها توصیه کرد: از این وسیله آموزشی تنها در راستای درس و تحصیل استفاده کنند و آن را یک وسیله بازی ندانند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار