سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام خبر داد ؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:بر اساس گزارش عملکرد و اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع استان‌ها توسط وزارت کشور، عملکرد استان ایلام در سه ماه سوم سال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارزیابی شده که استان ایلام در جایگاه دوم کشوری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 03 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد اظهار داشت: تشکیل مرتب جلسات ستاد تسهیل، پیگیری مصوبات و اجرایی شدن آنها و همچنین احیا و بازگشت ۱۷ واحد تعطیل به مدار فعالیت از دلایل انتخاب استان برای کسب این جایگاه بوده است.

وی افزود : در سه ماهه سوم امسال ۶۰ جلسه با ۲۳۹ مصوبه که ۱۶۴ مصوبه اجرایی و ۷۵ مصوبه در دست اقدام، استان ایلام توانست پس از تهران مقام دوم را کسب کند.

رستم زاد اضافه کرد: این در حالی است که استان های مرکزی، یزد و ایلام بیشترین تعداد جلسات با حضور استانداران در ستاد تسهیل استان ها را برگزار کرده اند.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش وزارت کشور استان ایلام در اقدام موثر کارگروه و شاخص رفع موانع تولید توانست با تامین مواد اولیه و صدور معافیت حقوق ورودی برای شرکت استیل کرد به میزان ۱۸۰۰ تن مواد مورد نیاز واحدهای تولید لاستیک کشور را تامین و از خروج ارز از کشور جلوگیری کند و موجب تثبیت ۱۵۰ فرصت شغلی در این زمینه شود.

معاون استاندار ایلام اشاره به سال جهش تولید و تاکید استاندار ایلام بر اهتمام و تلاش مضاعف در سال پایانی دولت، گفت: تلاش و فعالیت مدیران و مجموعه اقتصادی استان، گره‌گشایی و رفع موانع تولید موجب بهبود شرایط اقتصادی و تولیدی شده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار