از بین 144 مدیریت حراست استان؛
حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست استان از بین 144 مدیریت در این زمینه شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 15 February 2021

مجید اسماعیلی، رئیس اداره حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این باره اظهار داشت: حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از بین 400 محیط حراستی و 144 مدیریت حراست رتبه نخست استان اصفهان در این زمینه در سال 99 را به خود اختصاص داد.
وی افزود: همه فعالیت‌های بخش حراست در راستای رسیدن به اهداف والای سازمان اوقاف است و در این زمینه از همه توان خود استفاده کرده‌ایم.
رئیس اداره حراست اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حراست اوقاف و امور خیریه دارای 80 شناسه برنامه است، ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بررسی عملکرد در زمینه اجرای نیات واقفان، دریافت اجاره بها، صدور اسناد مالکیتی موقوفات، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های مالی و اقتصادی،‌بهره وری،، حقوقی و ... اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه حراست در همه حوزه‌های اوقاف و امور خیریه اجازه ورود دارد، اضافه کرد: در این زمینه بازدیدهای میدانی نیز به صورت مستمر انجام می‌شود.
اسماعیلی با بیان اینکه نصب دوربین مدار بسته و حفاظتی در اماکن متبرکه در اولویت است، ادامه داد: در این زمینه به روز رسانی سیستم های رایانه ای و رصد شبکه اتوماسیون اینترانت و اینترنت را نیز در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار