رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان بیان کرد: راه اندازی کارگاه آموزش قالی بافی برای مددجویان این نهاد یکی از این برنامه‌ها بوده که با همکاری راهبر شغلی این اداره و با مشارکت اداره فنی وحرفه‌ای ایوان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ با بیان اینکه با راه اندازی این کارگاه برای ۱۰ نفر از مددجویان دوره‌های آموزش شغلی و مهارتی در زمینه قالیبافی فراهم شده افزود: این افراد در آینده با حمایت امداد به قشر تولید کننده تبدیل می‌شوند.

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی این کارگاه آموزش مددجویان در زمینه بافت فرش، گلیم، تابلو فرش، واگذاری دار قالی و همچنین خرید و بازاریابی محصولات تولید شده توسط راهبرشغلی خواهد بود.

ایراندوست افزود: در دهه فجر امسال مرکز نیکوکاری کارآفرینی توانا در راستای توسعه، آموزش و تسهیل نمودن روند ایجاد اشتغال مددجویان با حضور مسئولین شهرستان و معاون اشتغال وخودکفائی استان راه اندازی شد.

وی گفت: به منظور دیدار با مددجویان و ارائه خدمات بهینه‌تر به این عزیزان در دهه فجر با دعوت از خیرین و مسئولین شهرستان ۱۸ خانوار از مددجویان در طرح مفتاح الجنه مورد تفقد و بازدید مسئولین و خیرین شهرستان قرار گرفتند و خدماتی از قبیل دریافت سبد خوراکی و اهداء جهیزیه به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال دریافت کردند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار