مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تاکنون پل رو گذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات نهایی خاکبرداری و خاکریزی رمپ های طرفین این پل است.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی اظهار داشت:عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی ‌در مسیر ایلام - بدره - دره شهر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال احداث است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در محور ایلام - بدره - دره شهر که مسیر ارتباطی بخش سیوان نیز محسوب می شود یکی از نقاط پرحادثه خیز استان است ‌که در صورت تامین اعتبار تا خردادماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کاظمی همچنین از همچنین از احداث واریانت میشخاص در این‌ مسیر به طول سه کیلومتر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه چندین پیچ پرحادثه و خطرناک مسیر حذف و تردد ایمن در این مسیر برقرار می شود.

وی اضافه کرد: سال جاری نیز تلاش برای به ثمر رساندن و بهره‌برداری از طرح‌های بزرگی آغاز شده که تلاش می‌شود با همت مضاعف و حمایت‌های مدیران استانی و کشوری نسبت به اتمام و آغاز بکار این طرح‌ها با جدیت بیشتری عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: تکمیل مسیر چهارخطه کردن مسیر ایلام - مهران، تقاطع غیر همسطح سه راهی آذر مهران، آغاز بکار پروژه پل زال - موموری - مرز چیلات، تکمیل تونل دوم راه کربلا، آغاز پروژه راه آهن ایلام و شروع بکار تونل دوم آزادی در مسیر ایلام - سرابله از مهمترین پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار