مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت نام و یاد شهدا در اسفندماه، با محوریت استفاده از فضای مجازی و صدا سیما خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 17 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله تولیده اظهار داشت: بنیاد ایلام ویژه برنامه های مختلفی را در جهت گرامیداشت شهدا یاد و نام شهدا در اسفندماه برگزار می کند که محور اصلی برگزاری این برنامه ها استفاده از فضای مجازی و صدا سیما می باشد.

وی با اشاره به شیوع موج جدید ویروس کرونا در اسفندماه، تاکید کرد: با توجه به اینکه موج جدیدی از ویروس کرونا در حال گسترش می باشد، از این رو قطعاً برنامه های بنیاد ایلام تحت الشعاع شرایط موجود قرار می گیرد که از همین امروز برنامه ریزی لازم به گونه ای صورت خواهد گرفت که در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی، این مناسبت ها به نحو احسن به جامعه معرفی گردند.

 تولیده با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای روستای «ماربره»، اضافه کرد: کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز، برگزاری یادواره شهدا در همه شهرستان ها و همچنین برگزاری برنامه های سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا از مهمترین برنامه های بنیاد ایلام در اسفندماه است./ح

 

بیشتر بخوانید

یادواره شهدا نقشی اساسی در زمینه سازی و انتقال پیام شهدا دارد

امنیت امروز برگرفته از خون شهداست

برگزاری یادواره شهدا پاسداشت بخشی از رشادتها است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار