مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت:تمامی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه مذکور اقدام کنند.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 17 February 2021

امکان استعلام استحقاق درمان با روش های غیر حضوری

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا  رمضانی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت :تمامی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی  به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه مذکور اقدام کنند.

 تصریح کرد: تمامی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق روش‌های مختلف غیر حضور اقدام کنند.

وی به روش های غیر حضوری برای اتحقاق سنجی درمان اشاره کرد، افزود: از جمله این موارد ، مراجعه به سایت medical.tamin.ir، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان، شماره‌گیری #1420*4*، انتخاب گزینه 1 (استعلام اعتبار درمانی)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان و شماره‌گیری #1*14204 و یا با ورود کدملی می توان  وضعیت پوشش بیمه درمان  را مشاهده نمایند .

مدیردرمان تامین اجتماعی ایلام بیان داشت : بیمه شدگان می توانند با استفاده از روش های همچون   اپلیکیشن موبایل، مراجعه به سایت pwa.tamin.ir، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان و یا شماره‌گیری #1666*، انتخاب گزیه 1 (استحقاق‌سنجی)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان استحقاق درمان خود را استعلام نمایند.

وی یادآور شد :تمامی بیمه شدگان در صورت ایجاد حساب کاربری می‌توانند خلاصه سوابق درمانی خود را با مراجعه به سامانه eservices.tamin.ir در پنجره (منوی) مخصوص بیمه شدگان ملاحظه کنند.

دکتر رمضانی افزود: در مواردی که بیمه‌شده بر اساس نتایج دریافتی از روش‌های فوق یا اعلام مراکز درمانی، فاقد استحقاق درمان باشند می توانند از طریق سامانه 1420 اعتراض خود را پیگیری نمایند./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار