فرمانده سپاه استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:اگرچه تقویت زیرساخت ها در توسعه ورزش کشتی از بزرگترین دغدغه های ورزش کشتی استان است اما مسئله مهمتر در رابطه با ورزش این است که نباید ورزش تحت الشعاع مسائل جناحی و سیاسی و جابجایی های مدیریتی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 18 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار شاکرمی  در دیدار با علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی کشور و هیات کشتی استان اظهار داشت:استان ایلام از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در زمینه ورزش کشتی و فرهنگ پهلوانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و بایستی در این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی افزود: تقویت زیرساخت ها در توسعه ورزش کشتی از بزرگترین دغدغه های ورزش کشتی استان است اما مسئله مهمتر در رابطه با ورزش این است که نباید ورزش تحت الشعاع مسائل جناحی و سیاسی و جابجایی های مدیریتی قرار بگیرد.

سردار شاکرمی یادآور شد :سپاه و بسیج دارای ظرفیت های خوبی از قبیل وجود پایگاه های مقاومت بسیج در جغرافیای استان و قابلیت سازماندهی جوانان بسیجی در قالب طرح صالحین و همچنین وجود سالن های ورزشی ۹ دی است .

وی افزود:  در این دیدار بیش از گذشته این ظرفیت ها در اختیار ورزش استان قرار خواهد گرفت و باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران اولویت اصلی ما در سال ۱۴۰۰ تقویت ورزش کشتی در سطح شهرستان ها باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان داشت : علیرضا دبیر متعلق به تاریخ است که متوقف نمی شود، این پهلوان ملی قله های رفیع جوانمردی و عطوفت را معنا کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار، توسط فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رئیس فدراسیون کشتی اهدا شد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار