پتروشیمی ایلام در اطلاعیه اعلام کرد؛
به اطلاع مردم شریف استان ایلام می رساند که این تجمعات به خاطر اخراج احدی از کارکنان شرکت نیست بلکه معترضان در خصوص شیوه نامه های جذب افراد واجد شرایط اعتراض دارند.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 19 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ پتروشیمی ایلام در پی تجمعات اخیر در این شرکت طی اطلاعیه خطاب به مردم اعلام کرد: 

مردم شریف استان ایلام متاسفانه همانگونه که مستحضرید؛ در روزهای گذشته به خاطر برخی اظهارنظرها و جوسازی‌های رسانه ای و مجازی در خصوص شرکت پتروشیمی ایلام و تجمعات صورت گرفته درب پتروشیمی، و اظهارنظر اشتباه صدا و سیمای ایلام مبنی بر اینکه تجمعات کارکنان این شرکت به خاطر اخراج نیروها بوده است، موجی از نگرانی در جامعه ایجاد که قویاً این اظهارات تکذیب می گردد.

بدین وسیله به اطلاع مردم شریف استان ایلام می رساند که این تجمعات به خاطر اخراج احدی از کارکنان شرکت نیست بلکه معترضان در خصوص شیوه نامه های جذب افراد واجد شرایط اعتراض دارند.

از صدا و سیما و سایر رسانه های منصف استان تقاضا داریم که منصفانه عمل کرده و در خصوص پوشش اخبار و فعالیت‌های پتروشیمی و مطالبات کارگران علاوه بر مشاهده میدانی، صحت و سقم و چند و چون قضایای مطرح شده و جوسازی‌های نادرستی که در نهایت به ضرر جریان جذب سرمایه گذاری برای استان محروم خواهد بود را از مسئولین پتروشیمی جویا شوند تا قلم و خبرشان ناخواسته به خطا نچرخدوباعث ظلم فاحش به این شرکت نشود.

به اطلاع مردم شریف استان ایلام می رساند که این شیوه نامه ها برای جذب افراد متخصص موردنیاز این شرکت بوده و هیچ نکته تبعیض آمیزی نسبت به هیچکدام از متقاضیان ساکن در استان ایلام در آن وجود ندارد.

پتروشیمی ایلام برای رفع نیازهای خود این حق را برای خود قائل است که از افراد صاحب تخصص و تجربه استفاده کند و پرواضح است که اولویت با افراد متقاضی متخصص شهرستان محل فعالیت ، و داخل استان است و در صورت نبود فرد یا افراد واجد شرایط بومی استان، مجبور به جذب این افراد از خارج استان می باشد و اجازه ندارد خارج از شیوه نامه ها اسیر زیاده خواهی ها شده و آینده این سرمایه عظیم ملت ایران و مردم استان را به خاطر برخی ملاحظات طایفه ای به خطر بیاندازد.

شرکت پتروشیمی ایلام در راستای ایفای وظایف ملی و استانی خویش سعی دارد که طبق چشم اندازهای ترسیم شده برای این واحد تولیدی همچنان به توسعه و ایجاد ثروت برای مردم استان ایلام و کشور عزیزمان ایران ادامه داده و در این راه نیازمند کمک، همراهی و نگاه مثبت مدیریت ارشد استان و شهرستان چوار، اصحاب رسانه و مردم عزیز استان ایلام است.

و پرواضح است اجازه نخواهد داد این هدف بزرگ، با دخالت های نابجا و زیاده خواهی‌ها و جفاها با مانعی روبه‌رو شود.

در پایان رجاء واثق دارم ؛مسئولان متعهد؛قلم های آگاه وباعفت ؛مردم شهید پرور و توسعه فهم استان ایلام مظلومیت های این شرکت را درک می کنند وموافق این حجم ازناملایمات ونامهربانی ها در حق کارگزاران این شرکت نیستند.

لازم بذکراست ؛ شرکت پتروشیمی ایلام پیگیری قانونی و قضایی برخی موضوعات و اتفاقات تلخ این روزها را حق خود می داند.

شرکت پتروشیمی ایلام

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار