فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ضربتی پلیس در مناطق آلوده و جرم خیز شهر ایلام خبر داد و گفت بیش از هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 21 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در ادامه روند پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر ایلام، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ایلام و تعامل با دستگاه قضائی این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

وی ابراز کرد: کارآگاهان پلیس، پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده و پاتوق‌های فروش و مصرف مواد مخدر، ۱۶ نفر از فروشندگان مواد مخدر، یک سارق را دستگیر و ۴ دستگاه خودروی سواری را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، افزود: در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده مقدار بیش از هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی تاکید کرد: در راستای مطالبات مردمی اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد جدی با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به صورت شبانه روز در دستور کار مجموعه انتظامی استان ایلام قرار دارد.

القاصی مهر در خاتمه با بیان اینکه این فعالیت قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب فروپاشی خانواده‌ها و جوانان می‌شود از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دهلران

توقیف ۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ایلام

نیروی انتظامی باعث امنیت و دلگرمی شهروندان می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار