مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بازرسان این اداره کل در قالب گشت‌های مشترک تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی بیان کرد: به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل در قالب گشت‌های مشترک با حضور نماینده‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن و بهداشت به صورت روزانه از مراکز عرضه بازرسی و نظارت به عمل می‌آید.

وی گفت: در این بازرسی‌ها، کالاهای مشمول استاندارد اجباری، کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

همتی تصریح کرد: مردم از کالایی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد و برای اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت محصول خریداری شده خود می‌توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از طریق پیامک ارسال نمایند.

وی گفت: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید چنین کالاهایی اقدام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار