سرپرست استانداری ایلام از بشته شدن مرز مهران به منظور مهار کرونا از روز سه شنبه پنجم اسفندماه خبر داد و گفت : کماکان مرز تجاری مهران باز است.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 21 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  از بسته شدن مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: این مرز از روز سه شنبه هفته جاری در راستای مهار و کنترل بیماری کرونا مرز مسافرتی مهران بسته می شود.

وی در ادامه با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق افزود: در این راستا مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه مسافری بسته می شود اما مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

نوذری وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده اعلام کرد و هشدار داد: با توجه به وضعیت وخیم کرونا در استان های همسایه به ویژه خوزستان و کشور عراق در صورت اهمال در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به زودی ایلام نیز به کانون بحران کرونا مبدل خواهد شد.

وی از مردم استان به ویژه از مناطق همرز با کشور عراق و استان های همسایه تقاضا کرد: به شدت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه مدیریت کرونا را باید قبل از وقوع بحران انجام داد، تاکید کرد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای جلوگیری از شعله ور شدن ویروس مرگبار در استان خواهیم کرد که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
حداقل اول سفرهای ترکیه رو ببندند، طبق اظهار رسانه ها در این سه ماه گذشته 117 هزار ایرانی به ترکیه رفتند. اما برای تعطیلی عتبات باید بهانه ای داشته باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار