مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: یکی از مهم ترین مشکلات و موانع متقاضیان ساخت مسکن محرومان، نبود ضمانت برای پرداخت تسهیلات و همچنین نپذیرفتن ضمانت زنجیره ای از سوی بانک هاست که باید در این راستا مساعدت لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 23 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار داشت: برای ساخت مسکن محرومان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به هر فرد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در نظر گرفته شد.

وی افزود: از مجموع ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار و ۷۴۴ متقاضی عادی جامعه هدف بنیاد مسکن، ۳۰۵ نفر معرفی شده کمیته امداد (ره) و همچنین ۱۳۲ متقاضی نیز از سوی سازمان بهزیستی استان معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: همچنین از مجموع ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار ۴۱۱ واحد به مرحله انعقاد قرارداد با بانک های عامل رسیده و آماده پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۶۶۸ پروانه رایگان تاکنون با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها و دهیاری‌ها برای متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۵ واحد مسکن محرومان عملیات دیوار چینی و ۷۳۳ واحد نیز عملیات اجرای سقف انجام شده، افزود: ۱۳۶ واحد نیز در مرحله پایان کار و آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اضافه کرد: یکی از مهم ترین مشکلات و موانع متقاضیان ساخت مسکن محرومان، نبود ضمانت برای پرداخت تسهیلات و همچنین نپذیرفتن ضمانت زنجیره ای از سوی بانک هاست که باید در این راستا مساعدت لازم صورت گیرد.

محبی تاکید کرد: کل اعتبار مصوب شده برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که ۷۶ میلیارد تومان قرارداد با بانک های عامل منعقد شده است.

وی اظهار داشت: ۳۰ میلیون تومان مبلغ بلاعوض نیز برای هر متقاضی ساخت مسکن محرومان در نظر گرفته شده است که تاکنون در مجموع حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار