گویا وعده مسئولان برای جذب نیرو های بومی در ان جی ال تنها یک شعار بوده و برای رهایی از فشار رسانه ها و افکار عمومی به خاطر جذب افراد غیر بومی که تا به امروز خبری از آزمون و جذب 150 نفر نشده و همچنان شرکت ان جی ال بهشت نیروهای غیر بومی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 24 February 2021

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: حدود سه سال پیش بود که موسوی فرماندار وقت دهلران خبر استخدام ۱۵۰ نفر در شرکت ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران بر اساس آنچه که مسئولان ان جی ال از میان افراد بومی وعده داده بودند در گفتگو با رسانه ها مطرح کرد.

موضوعی که بنا شد مراحل ثبت نام افراد با رشته های مورد نیاز ان جی ال در آبان ماه 97انجام و دانشگاه شهید بهشتی تهران مسئول برگزاری آزمون در آذرماه همان سال شود و آزمون اولیه ۲ برابر ظرفیت پذیرش شده و از بین ۳۰۰ نفری که در آزمون قبول می شوند ۱۵۰ نفر جذب و پس از سیر مراحل مصاحبه و گزینش اردیبهشت ماه سال 98 در ان جی ال دهلران به صورت رسمی استخدام و بکارگیری شوند.

اما گویا این وعده مسئولان ان جی ال تنها یک شعار بود برای رهایی از فشار رسانه ها و افکار عمومی به خاطر جذب افراد غیر بومی که تا به امروز خبری از آزمون و جذب 150 نفر نشده و همچنان شرکت ان جی ال بهشت نیروهای غیر بومی شده است.

اما روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که نماینده حوزه جنوب با رایزنی برای جذب نیروهای بومی در ان جی ال و پتروشیمی دهلران با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری اهداف و مدیران عامل ان جی ال و پتروشیمی برای جذب نیروهای بومی دیدار کرده است.

بدون شک تلاش نماینده حوزه جنوب و استفاده از ثانیه ها و ساعت ها در قامت نماینده برای تحقق وعده های خود ستودنی است نماینده ای که تمام وقت و تمام قد در حوزه های مختلف با وزرا ، معاونین دیدار و با اشرافیت کامل تلاش کرده است.

خارج از وظایف کاری تنها برای گره گشایی از مشکلات حوزه انتخابیه خود فرارتر از ساعت کار نمایندگی تلاش کند تا توانسته باشد صدای جوانان و مردمان دیار محروم خود باشد.

بدون شک رایزنی و تلاش علیزاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برای به کار گیری نیروهای بومی در شرکت های که مملو از افراد غیر بومی هستند نوید بخش روزهای خوبی است که اگر مسئولان این شرکت ها به وعده های خود عمل کنند قطعا دیگر جوانان بیکار منطقه حسرت کارگر خدماتی در این شرکت ها را نخواهند خورد.

با فراهم شدن رشته های مورد نیاز صنعت نفت وگاز در دانشگاه های شهرستان و تربیت نیروهای مورد نیاز شرکت های منطقه در مرکز فنی حرفه ای دهلران دیگر بهانه برای استفاده از نیروهای غیر بومی در این شرکت ها غیر قابل قبول است .

قطعا با حمایت همه جانبه و تلاش های صورت گرفته نماینده و تشکیل کارگروه جذب در شهرستان با درایت عسگری فرماندار دهلران این امید فراهم شده است که افراد بومی جذب شرکت های منطقه شوند.

بدون شک رسانه ها علاوه بر نقد منصفانه مسئولان تلاش ها و اقدامات آنها را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا توانسته باشند خدمات و پیگیری های آنها را نیز اطلاع رسانی کنند ./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
امین نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
نظرم من بعنوان مهندس پتروشیمی بچه دهلران این است که ما بیکاریم بچه دهلرانم اما غیربومی وباسوادکم مشغول کارند پیمان کار آنرا بومی کنید همه چیز درست میشه واگه هم می توانید 20/' آنرا غیر ه بومی وبقیه غیره بومی
mehrshad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
فعلا که ngl غرق در بی سوادان شده . طرف راننده تریلی بوده شده مهندس اکتشاف . یارو تا دیروز مواد فروشی میکرد و یا بدنش کاملا خالکوبی هست شده حراست . عرضه تفکیک ندارید جسارت ندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
متاسفانه ان جی ال بهشت اندیمشکیا شده و با مدرک پایین غیر مرتبط... ما هم با فوق داریم زیر دست اقایون کار میکنیم... تا بومی میاد میگن برو اداره کار نامه بیار اما غیر بومی بدون نامه جذب شده اینو خودم با چشمم دیدم شعار نیست
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
چرا مسئولان شهر چوار و پتروشیمی چوار از این قانونا نمیذارن.
آرزو دارم تو سایتhdیا الفین یه نفر کرد ببینم 90 درصدش لر جنوب استان بقیه هم فارس.
دوستی بهم گفت آرزو داشتم تو سایت یکی بهم بگه بچو ولی متاسفانه همه میگن رو.

خداوند انتقام بیکاران چوار را از نمایندگان سابق و فعلی استانداران بومی و ائمه جمعه اسبق ایلام و ادوار و فعلی چوار و مدیران عامل اسبق و فعلی پتروشیمی بگیره.
آقای اسدی خواهشا چاپش کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار