کتاب« چهل یادداشت»دو دهه با رویدادهای اجتماعی و فرهنگی استان ایلام» به قلم خلیل کمربیگی با کسب مجوز از وزارت ارشاد،از سوی نشر نیشتمان به مرحله چاپ و توزیع رسیده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 25 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛خلیل کمربیگی بیان کرد: مجموعۀ چهل یادداشت، گزیده‌ای از یادداشت های من در بارۀ مسائل و آسیب های اجتماعی، فرهنگی و حوادث و رخدادهای مختلفی است که طی سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۸در استان ایلام نوشته شده است.

وی با بیان اینکه این یادداشت‌ها از ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۸ است، تصریح کرد: در انتخاب این یادداشت‌ها، سعی شده مسائل، آسیب‌ها، رخدادها و رویدادهای مربوط به استان است و تلاش شده محتوای یادداشت‌ها، برای همۀ مخاطبان قابل فهم باشد.

کمربیگی در خصوص محتوای این چهل یادداشت گفت: بخشی از یادداشت‌ها به پدیده‌هایی مانند طایفه گرایی، خودکشی، انتخابات و آسیب های آن، ریاکاری و دوزیستی، نشاط و شادی، خشونت، بومی‌گرایی و محلی گرایی، مهاجرت، سرقت، تکدی‌گری، رسانه های بومی، شمال ــ جنوب، حجاب و عفاف، نوچه پروری، کتابخوانی، ازدواج، حاشیه‌نشینی اشاره دارد و برخی دیگر به مسائل و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخته است. چند یادداشت نیز، به تکریم و سیرۀ بزرگان این استان که سال های متمادی به این سرزمین روشنی بخشیده‌اند و هر کدام به نوعی منشاء اخلاق حَسَنَه و رفتار نیکو بوده اند، اختصاص یافته است.

کمربیگی با بیان اینکه ترتیب یادداشت‌ها بر اساس تاریخ انتشار صورت گرفته تا مخاطبان با سیر تاریخ حوادث و رویدادهای استان 

و همچنین، سیر افکار و اندیشۀ نویسنده در طول دو دهه آشنا شوند افزود : امیدوارم این کتاب بتواند به سهم خود سیمای بخش مهمی از رخدادها و رویدادهای بیست ساله استان را پیش روی مخاطبان گذارد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار