نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد بعنوان مهم ترین بخش فعال اقتصاد ایلام باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و موانع تولید این واحدها شناسایی و برطرف شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 25 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سارا فلاحی  اظهار کرد: چنانچه هر واحد تولیدی در استان به دلیل بروکراسی اداری و سایر مسایل تعطیل شود، دیگر سرمایه گذاران نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در ایلام نخواهند داشت.

وی ادامه داد:شرایط اقتصادی و کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده که نیاز است مسوولان در حد توان و با عزم جدی برای حل مشکلات و مسایل مردم چاره اندیشی کنند.

فلاحی بیان کرد:برای رفع مشکل واحدهای تولیدی که اشتغال بخشی اعظمی از جوانان این استان را پوشش می دهند، اهتمام داشته باشند.

فلاحی تصریح کرد: برای کمک به واحدهای تولیدی باید وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به شرایط ایلام که در این مقطع حساس نیازمند سرمایه گذاری و رونق تولید است معافیت مالیاتی خود را برای این واحدها در نظر بگیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
باید! باید! باید! باید فلان شود! باید بهمان شود! باید بیسار شود!!! چه کسی باید این باید ها را انجام دهد؟! تو را خدا بس کنید این عوام‌فریبی را! دیگه ایام تبلیغات انتخاباتی نیست اگر کاری میتونی انجام بدی خوب بده!! اگر نه لطفاً داغ ملت را تازه تر نکن!
راستی از همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ( در واقع همسان سازی حقوق خودت) با دانشگاه دولتی چه خبر؟ خانم دکتر! به نظرم کار سختی باشه! راحتترین راه برای شما انتقالی به دانشگاه دولتی باشه! هم پرستیژش بیشتره و هم راحت میتونی با گیر دادن به وزیر علوم انجامش بدی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار