رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بدره:
نقی مومنی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بدره از ایجاد شغل برای 282 نیازمند بدره ای از ابتدای امسال تاکنون، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 27 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نقی مومنی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان بدره از پرداخت بیش از ۸۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و عنوان کرد: این میزان تسهیلات صرف اجرای ۱۷۵ طرح اشتغال زایی و کارآفرینی شده و با اجرای این طرح‌ها برای تعداد ۲۸۲ نفر شغل ایجاد شده است.

او تصریح کرد: این تعداد طرح از محل تسهیلات تبصره ۱۶ بانک‌های عامل، صندوق اشتغال روستائیان، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و طرح راهبری شغلی و کاریابی اجرایی شده اند.

مومنی با عنوان اینکه طرح‌های اجراء شده در این شهرستان در زمینه‌های دامداری، صنایع دستی، قالیبافی، خدمات، حمل و نقل، کشاورزی بوده است، اضافه کرد: این طرح‌ها برای مددجویان معیشت بگیر، مددجویان مشمول تبصره ۱۴، فرزندان ذکور همسفره خانواده و سایر اقشار نیازمند و بیکار این شهرستان و به منظور کمک به اقتصاد خانواده‌ها و رسیدن به توانمندی اجرا شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان بدره با عنوان اینکه درصد اعتبارات اشتغال زایی جذب شده توسط کمیته امداد در این شهرستان نسبت به برنامه امسال ۱۱۴ درصد بوده است اظهار داشت: اعتبار طرح‌های اجرا شده از محل تبصره ۱۶ مبلغ ۷۰ میلیارد ریال، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۷/۷ میلیارد ریال، اشتغال روستائیان ۳/۳ میلیارد ریال، کاریابی مبلغ یک میلیارد ریال و آموزش کارآفرینی نیز ۵۷۰ میلیون ریال بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

راه اندازی نخستین دپارتمان تخصصی کسب و کار در ایلام

ایجاد اشتغال برای ده نفر در هر هکتار گلخانه در ایلام

اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری از مهم‌ترین موضوعات در استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار