فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت:با کمک بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران باید زنگ خطر کرونا در شهرستان بصدا درآید و برگزاری تجمعات ممنوع و با برگزارکنندگان تجمعات برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 27 February 2021

به گزارش تابناک ایلام، مجید عسگری اظهار کرد: برگزاری مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع و صاحبان عزا و عروسی باید به جد رعایت کنند، در غیر اینصورت برابر قانون برخورد و اعضای ستاد کرونا در این راستا موظف به انجام وظایف قانونی خود هستند.

وی تاکید کرد:  قرنطینه افراد بیمار بدون فوت وقت در دستور کار باشد.

عسگری گفت: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات و بویژه بانک ها برای جلوگیری از ابتلای مبتلا به کرونا ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

وی اظهار کرد: مسدود کردن مسیر آرامستان ها و بقاع متبرکه و جلوگیری از تجمعات پنج شنبه آخر سال در آرامستان ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در پمپ بنزین ها و بویژه جایگاه دشت عباس در دستور کار جدی متولیان قرار گیرد.

آژیر قرمز در دهلران به صدا در می آید

فرماندار دهلران بر ضرورت بصدا درآوردن زنگ خطر کرونا و پرهیز از تجمعات در شهرستان تاکید کرد.

عسگری گفت: تیم های هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، نیروی انتظامی و بخشداری در ۲ نوبت صبح و عصر کنترل های لازم را اعمال کنند.

فرماندار دهلران تاکید کرد: تردد خودروهای سوخت رسان، حامل مواد غذایی و میوه تره بار با ارائه مدارک بلامانع است.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار