معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از تولید دومین انیمیشن حرفه‌ای با عنوان «نقاب گِلی» با موضوع اهمیت ماسک در شرایط کرونایی امروز ،در استودیو انیمیشن کانون استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 28 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا رستم‌پور بیان داشت: دومین انیمیشن حرفه ای کانون ایلام با نام «نقاب گلی» توسط آفرینش های هنری معاونت فرهنگی کانون استان ایلام تولید شد.

او اظهار کرد: انیمیشن نقاب گِلی به نویسندگی مصطفی کولیوندی، کارگردانی امیررشیدی‌ فرد، انیماتوری‌ مهتاب مبارکی مریم علی بیگی، وحیده نیازی فرد و تهیه کنندگی‌ کانون ایلام تهیه شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با بیان اینکه این انیمیشن به موضوع شیوع ویروس و مشکلات آن از قدیم تا به امروز می پردازد و تنها راه زنده ماندن و مصون ماندن از شر ویروس کرونا را ماسک زدن معرفی می‌کند.

رستم‌پور تصریح کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که مدیریت کانون استان به صورت جدی پیگیر آن بوده تکیه بر تولید محتوا و راه اندازی استودیو انیمیشن بوده که با این کار راه را برای آینده ای درخشان در فعالیت های هنری کانون استان باز کرده و مصداق خوبی برای شعار آینده ساختنی است که شعار کانون نیز در سال جاری به شمار می رود./ح

 

بیشتر بخوانید

تولید نخستین انیمیشن کودک و نوجوانان ایلام

درخشش انیمیشن «نخ‌کش» در دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار