به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر اتهامات بی‌پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

نتانیاهو در مصاحبه با شبکه رادیویی کان، با ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی، گفت: «به ایران اجازه نمی‌دهیم به سلاح اتمی دست یابد، چه با توافق چه بی توافق، این چیزی است که در تماس تلفنی به رئیس‌جمهور [جو] بایدن گفتم».

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «معاریو» به نقل از این مصاحبه، وی بدون ارائه مدرکی با متهم کردن ایران به نقل داشتن در انفجار کشتی انگلیسی تحت مالکیت تل‌آویو، ادعا کرد: «این قطعا کار ایران بود، واضح است. شما سیاست مرا می‌دانید. ایران بزرگترین دشمن اسرائیل است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار تهدیدهای پوشالی که بیشتر مصرف داخلی برای او دارد، مدعی شد: «من مصمم به متوقف کردن ایران هستم، ما در حال ضربه زدن به آنها در تمام منطقه (خاورمیانه) هستیم».

** نتانیاهو پیشتر با ادعای اینکه تل‌آویو به هیچگونه توافق غرب با ایران امید نخواهد داشت، مدعی شد هر کاری برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت اتمی انجام می‌دهند.

چند روز قبل نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل با ابراز نگرانی از دانش و تجربه‌ای که ایران در حوزه هسته‌ای به‌دست آورده، متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران را مأموریت این رژیم و یک الزام بین‌المللی ادعا کرد.