سرپرست استانداری ایلام ؛
سرپرست استانداری ایلام گفت: مرز شهابی در کشور عراق به عنوان یک موفقیت دیپلماسی بزرگ برای کشور و استان تصویب شد و با تصویب این مرز که همجوار با بازارچه چنگوله است، امیدها برای تسریع در روند تجاری بین ۲ کشور ایران و عراق افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 01 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری با رایزنی‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز بازارچه چیلات و چنگوله از هیات دولت شدیم و بازارچه هلاله شمالی نیز در کمیسیون مبادلات مرزی کشور مورد تصویب قرار گرفته و بزودی تصویب می‌شود.

ویاظهار کرد:با رایزنی‌های صورت گرفته بزودی آماده‌سازی زیرساخت‌های مرز شهابی از طرف کشور عراق نیز شروع می‌شود و از آنجا که زیرساخت‌های مرز چنگوله آماده است می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در حوزه تجاری بین ۲ کشور ایران و عراق شد.

وی افزود:افتتاح طرح توسعه میدان مشترک نفتی آذر اتفاقی مهم در تاریخ صنعت نفت کشور و استان ایلام در سال جهش تولید است.

نوذری ادامه داد: طرح توسعه میدان مشترک نفتی آذر با ۶۵ هزار بشکه نفت در روز و ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
تو را به خدا کم وعده و وعید به مردم بدهید، بنده خودم از نزدیک مرز چنگوله رو به اتفاق هیئتی که از تهران آماده بودند حضور داشتم دیدم، راست و حسینی دریغ از یک کار !!!! هنوز هیچ کاری رو به سرانجام نرساندین دهها بار اعلام می کنید.
استاندار سابق آقای دشتکی وعده پتروشیمی هلیلان و دیگر وعده ها رو داد. مردم کاملاً مسئولان به نرخ روز خور و کذاب رو تشخیص می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار