رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور ناجا از طریق سامانه ۱۹۷ در سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 02 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی تماس‌های مکرر و مراجعات حضوری شهروندان جهت ملاقات با مسئولان پلیس راهور ناجا و استان و جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات آنان و در اجرای برنامه ابلاغی سالیانه، در نظر است جلسه ارتباط مستقیم مردم با رئیس پلیس راهور ناجا برگزار شود.

او افزود: این جلسه با حضور رئیس پلیس راهور ناجا و معاونانش با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و بصورت غیرحضوری از طریق تلفن ۱۹۷ در ستاد پلیس راهور ناجا و همزمان با حضور روسای پلیس راهور و راه استان‌ها در دفاتر نظارت همگانی استان‌های سراسر کشور در روز سه شنبه مورخ ۱۲ اسفند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان گرامی در استان ایلام می‌توانند همزمان با سراسر کشور در ساعت و تاریخ فوق بصورت غیر حضوری از طریق تلفن ۱۹۷، با روسای پلیس راهور و پلیس راه استان ایلام و جهت تماس با رئیس پلیس راهور ناجا و معاونین ایشان در ستاد پلیس راهور ناجا، از طریق شماره تلفن ۲۱۸۶۴۴۴۴ - ۰۲۱ تماس حاصل و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار