مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از سال 1390 تاکنون بیش از 6 استاندارد در زمینه های مختلف شامل تضمین کنترل کیفیت، سیستم مدیریت انرژی، رسیدگی به شکایت مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و مدیریت سیستم های ایمنی و بهداشت شغلی اخذ شده است.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 02 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی افزود: از این تعداد گواهینامه های مدیریتی اخذ شده 5 مورد هر ساله تمدید و یک مورد نیز در سال جاری اخذ گردیده است.

وی اظهار داشت: با کسب این استاندارد ها ارتباط بین بخش های داخلی سازمان منظم شده و این شرکت در راستای طراحی، توسعه، ساخت، نگهداری و بهره برداری از شبکه های گاز طبیعی قدم های خوبی برداشته که باعث ایجاد رضایتمندی حداکثری مشترکین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این شرکت در راستای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در انرژی مصرفی در ساختمان‌ها و تاسیسات خود، نسبت به اخذ استاندارد ایزو 50001:2011 مدیریت انرژی اقدام نموده است، افزود: در راستای مشتری مداری و توجه به خواسته های مشتریان، با اخذ استاندارد ایزو 10002:2018 با موضوع بررسی و رسیدگی شکایت مشتریان هر ساله تمدید و در این راستا با استقرار سامانه اینترنتی جامع خدمات مشتریان (crm) در شرکت، شکایات بصورت روزانه رصد، پیگیری و پاسخ داده می شوند.

وی تصریح کرد: در راستای مشتری مداری و توجه به نظرات و استفاده از انتقادات و پیشنهادات مشتریان، اقدام به اخذ و تمدید سالیانه ایزو 10004:2018 با عنوان بررسی و سنجش رضایت مشتریان را بروز رسانی نموده است.

 شمس الهی ادادمه داد: این موضوع با عقد قرارداد با مراکز علمی، پژوهشی استان در طول سال و بصورت کاملا مستقل اقدام به انجام نظرسنجی از کلیه ذینفعان در سطح استان و نیز سایر ذینفعان داخلی و بیرونی شرکت می نماید و پس از اتمام فرآیند نظرسنجی با برگزاری جلسات تحلیل نتایج، نقاط قابل بهبود شناسایی و اصلاحات لازم در جهت پایش و کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان در روند خدمات دهی شرکت صورت می پذیرد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به رعایت تمامی الزامات و استاندارد ها، پس از انجام ممیزی خارجی کلیه گواهینامه های اخذ شده تمدید و گواهینامه ایزو 45001:2018 در حوزه مدیریت سیستم های ایمنی و بهداشت شغلی توسط این شرکت اخذ گردید.

شمس اللهی با اشاره به اینکه سازمان های امروزی مشتاق به توسعه کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان هستند، اظهار داشت: این شرکت بیش از گذشته بر مباحث مرتبط با مشتریان و مراجعین خود تمرکز کرده است با توجه به نیازمندی و الزامات مشتریان، پایش و کسب رضایتمندی آنان، با ایجاد بستر مناسب برای ثبت و رسیدگی به شکایت آنها توجه ویژه ای معطوف داشته است.

وی به اهداف این استاندارد ها اشاره و اظهار داشت: این شرکت به ارائه خدمات معتبر به مشتریان، توانمند سازی پرسنل و ارتقا مهارت های رفتاری و نحوه برخورد پرسنل با مراجعه کنندگان، رسیدگی به موقع به شکایات، خواسته ها و انتظارات مشتریان بر اساس قوانین و مقررات پرداخته و این فرآیند با مکانیزه شدن و ایجاد سامانه CRM بصورت روزانه پایش، پیگیری، پاسخ و در حال انجام می باشد./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار