مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: سیستم فیلتراسیون کارخانه سیمان ایلام از نوع الکتروفیلتر است که این سیستم منسوخ شده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 02 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا ابدالی اظهار داشت: کارخانه سیمان ایلام بعنوان یکی از صنایع مهم این استان برای جلوگیری از انتشار آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست سالم باید سیستم های فیلتراسیون خود را بروزرسانی کند.

وی افزود: این کارخانه طبق تعهدات زیست محیطی برای حفاظت از محیط زیست سالم برای مردم باید از سیستم جدید بک هاوس استفاده کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام بیان داشت: کارخانه سیمان برای نصب سیستم فیلتراسیون بک هاوس براساس برآورد باید بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اختصاص دهد.

ابدالی یادآور شد: کارخانه سیمان ایلام دارای ۲ خط تولید است که خط اول آن مربوط به دهه شصت و خط دوم آن نیز به دهه هشتاد باز می گردد.

وی اضافه کرد: کارخانه سیمان ایلام تا سال ۸۹ هیچ نوع آلودگی را نداشته، اما از سال ۸۹ تا ۹۱ جزو صنعت آلاینده به شمار می‌آمد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این کارخانه در سال ۹۹ بیش از حد مجاز آلودگی داشته که اقدامات لازم برای برای رفع این آلودگی توسط اداره محیط زیست استان اتخاذ شده است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار