سرپرست استانداری ایلام گفت: دکتر امیلیا عبدالهی پزشکی غیرایرانی است که در اوج محرومیت و وضعیت جنگی، حضور در ایلام را به رفاه و آسایش در کشور خود ترجیح داد و برای همیشه در نام و یاد مردم استان ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 02 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری  در آیین تکریم و تجلیل از دکتر امیلیا عبدالهی پزشک متعهد دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دکتر عبدالهی در زمانی که شاید بسیاری از نخبگان و پزشکان ایرانی از کشور خارج می شدند، در اوج جنگ و دفاع مقدس به مداوای بیماران و خدمت به مادران این استان همت گمارد.

وی افزود: دکتر عبدالهی زمان جنگ تحمیلی در استان جنگ زده ایلام با وجود اینکه تعهد خدمت نداشت، اما حاضر و این منطقه جنگی را رها نکرد، این اقدام ماندگار و ارزشمند وی در اذهان مردم این استان تا همیشه ماندگار است.

سرپرست استانداری ایلام با تقدیر از حرکت بنیاد ملی نخبگان در تکریم دکتر عبدالهی یادآور شد: اقدام بنیاد ملی نخبگان هوشمندانه و ارزشمند است و این حرکت باید به یک الگو برای تکریم سایر نخبگان استان ایلام در زمینه های مختلف تبدیل شود.

نوذری تاکید کرد: نخبگان اثرگذارترین افراد هر جامعه ای هستند که باعث تولید قدرت و ثروت می شوند و ایده پردازان اصلی رفع یا کاهش مشکلات و معضلات جامعه محسوب می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار