معاون عمرانی استانداری ایلام ؛
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:کمیته‌ های نظارت شهرستانی باید هزینه‌های مناسب‌سازی را بصورت هدفمند متناسب با رفع مشکلات این قشر از جامعه انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 03 March 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان استان اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد مناسب سازی نسبت به مصوبات این کمیته کم‌کاری داشته و توجه کافی ندارند.

وی افزود: با وجود اینکه اقدام هایی در این زمینه انجام گرفته ولی برخی دستگاه ها کوتاهی داشته که این مساله در ارزیابی مدیران اعمال خواهد شد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه در طرح های جدید عمران شهری مساله مناسب سازی رعایت می شود، تاکید کرد: فضاهای احداثی گذشته نیز باید اصلاح و بازنگری شده و نباید مانعی برای تردد آزادانه افراد دارای معلولیت و سالمند وجود داشته باشد.

کرمی با بیان اینکه نباید مانعی برای تردد افراد دارای معلولیت و سالمند در شهرها وجود داشته باشد، یادآور شد: کمیته‌ های نظارت شهرستانی باید هزینه‌های مناسب‌سازی را بصورت هدفمند متناسب با رفع مشکلات این قشر از جامعه انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه برای تسریع در روند مناسب سازی دستگاه های مختلف این فرآیند را در برنامه زمان‌بندی شده معین و بصورت جدی انجام دهند، از مدیران عضو این کمیته خواست اقدامات خود را در زمینه مناسب سازی به بهزیستی منعکس کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار