رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امسال سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به همان روش سهام‌داران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 03 March 2021
به گزارش «تابناک» به نقل از از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، «محمدعلی دهقان دهنوی» موضوع طرح شده در جلسه سه شنبه شب شورای عالی بورس را نحوه پرداخت سود سهام عدالت عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تعدد شرکت‌های کنونی در پرتفوی سهام عدالت، مقرر شد تا به منظور تسهیل فرایند، واریز سود سهام افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه انجام شود.

سخنگوی شورای عالی بورس به برگزار نشدن انتخابات شرکت‌های سرمایه گذاری استانی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس، امسال سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، به همان روش سهام‌داران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سمات واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بود در ماه جاری انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شود، اعلام کرد: با توجه به طولانی شدن فرایند احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره این شرکت‌ها در مراجع ذی صلاح، مقرر شد تا با تصمیم شورای عالی بورس، برگزاری این انتخابات به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، مقرر شد کماکان امر مربوط به شرکت های سرمایه گذاری استانی و دیگر امور مرتبط تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ برعهده سازمان خصوصی سازی باشد تا زمینه های لازم برای حضور حداکثری نامزدها برای عضویت در هیات مدیره و سهامداران برای حضور در انتخابات فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار