امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام با عنوان اینکه استان ایلام در ابعاد مختلفی ظرفیت های کم نظیری برای توسعه دارد بیان کرد: اگر از همه این ظرفیت ها استفاده شود با توسعه اشتغال زایی محرومیت ها به حداقل می رسد.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 04 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار افزود:خوشبختانه در کشور ما حس نوعدوستی و کمک به دیگران از دیرباز وجود داشته و تعیین مناسبت هایی همچون هفته احسان و نیکوکاری در ترویج چنین سنت های حسنه ای بسیار تدثیرگذار بوده است.

وی گفت:سیاست توانمندسازی و ایجاد شغل برای مددجویان و ایجاد درآمد پایدار برای آنان از بهترین رویکردهای کمیته امداد بوده که در نتیجه چنین سیاستی خانواده های بسیاری در سالهای اخیر از افرادی مستمری بگیر و نیازمند به افرادی توانمند و تولید کننده تبدیل شده اند.

وی گفت:در زمینه ساخت و تهیه مسکن برای نیازمندان شاهد تلاش های کم نظیر کمیته امداد بوده ایم و هم اکنون در برخی شهرستان ها و مناطق این استان نیاز مسکن قشر مددجو با تلاش کمیته امداد به صفر رسیده که قابل ستایش است.

امام جمعه ایلام بیان کرد:: در این فرایند ارتباط کارکنان کمیته امداد با قشر مددجو از نوع اداری نیست بلکه یک ارتباط صمیمانه، عاطفی و محبت آمیز است که باعث آرامش بخشیدن به خانواده های مددجو می شود.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار