مدیر کل کمیته امداد ایلام؛
مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: در حالی که سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان از محل تبصره ۱۶ بانک‌ها ۸۰ میلیارد تومان بوده است این رقم امسال تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و تاکنون ۱۰۰ درصد این تسهیلات جذب شده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 04 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛موسی قنبر نژاد اظهار کرد: بر این اساس امسال تاکنون برای بیش از هشت هزار نفر نیازمند در این استان شغل ایجاد شده است و از طریق راهبران شغلی نیز ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و از طریق کاریابی نیز ۳۸۰ نفر بکارگیری شده‌اند.

وی افزود:در حالی که سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان از محل تبصره ۱۶ بانک‌ها ۸۰ میلیارد تومان بوده است این رقم امسال تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و تاکنون ۱۰۰ درصد این تسهیلات جذب شده است.

نژاد قنبر بیان کرد: امسال علی رغم مشکلات اقتصادی زیاد و بیماری کرونا، خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته هم اکنون نیاز مسکن مددجویان واجد شرایط در برخی شهرستانهای استان از جمله دهلران، بدره و سیروان به صفر رسیده است و در زمینه مسکن خانواده‌های ایتام فاقد مسکن نیز همه این خانواده‌ها تا نیمه سال آینده صاحب مسکن می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار