مشاور استاندار خوزستان در حوزه بهداشت و سلامت از عملکرد شرکت فولاد خوزستان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 19 December 2020

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، صبح امروز ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ دکتر مهرداد شریفی مشاور استاندار خوزستان در حوزه بهداشت و سلامت با حضور در دفتر کار دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان و رییس کمیته عالی مقابله با کرونا، از عملکرد موفق کمیته مذکور در مهار شیوع ویروس کرونا در شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد.
در این دیدار ابتدا دکتر مخبر دزفولی گزارش مختصری از اقدامات این کمیته در کنترل شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و دستاوردهای حاصل را نتیجه لطف خدا، حمایت مدیریت ارشد شرکت، همراهی کارکنان، خرد جمعی و کار گروهی هماهنگ و دلسوزانه دانست.
در ادامه دکتر مهرداد شریفی مشاور استاندار خوزستان در حوزه سلامت و بهداشت با اشاره به فرهنگ سازی قوی در کنار غربالگری روزانه و بی نظیری که در شرکت فولاد خوزستان از روزهای اوج انتشار این ویروس تاکنون در جریان است؛ اظهار داشت: مهم ترین نشانه موفقیت شما و همکاران تان این است که در اوج انتشار این ویروس، موفق شده اید ضمن حفظ سلامتی کارکنان، رکوردهای متعددی را در عرصه تولید کسب کنید و این پدیده بسیار ارزشمندی است.
دکتر شریفی نگاه سلامت محور مدیریت شرکت فولاد خوزستان را شایسته تقدیر دانست و از تلاش های مخلصانه رییس و اعضای پر تلاش کمیته عالی مقابله با کرونا در شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار