سرپرست استانداری ایلام ؛
سرپرست استانداری ایلام به لزوم تصویب و اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران اشاره کرد و افزود: تصویب این طرح می تواند صدها فرصت شغلی برای جوانان جویای کار این استان فراهم کند.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 05 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری با اشاره به تصویب بازارچه های مرزی چیلات، چنگوله و هلاله شمالی،افزود: زیرساخت های این بازارچه ها از سوی مرز کشور ما تکمیل است که در صورت موافقت دولت مرکزی عراق مبادلات تجاری در آنها آغاز می شود.

وی بیان کرد:در حوزه اقتصادی بیش از هفت میلیارد یورو در بخش نفت و گاز سرمایه گذاری شده و ۱۳ پروژه مهم علاوه بر میدان نفتی آذر و طرح سامانه گرمسیری به وسعت ۳۰ هزار هکتار در دشت های وسیعی در حال اجراست.

نوذری اظهار کرد:بیش از ۹۰۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۰۰ میلیارد دلار از مرز مهران به کشور عراق صادر شده است که امسال به دلیل کرونا حدود ۵۰ درصد کاهش صادرات داشته ایم.

وی بیان کرد:: بیش از ۶۰ درصد زوار، مرز بین المللی مهران را برای تردد خود در ایام اربعین انتخاب کردند.

سرپرست استانداری ایلام به زندان مرکزی ایلام و انتقال آن به خارج از شهر اشاره کرد و گفت: کار ساخت این زندان از سال ۸۱ آغاز شده و فاز اول آن در بهمن سال جاری افتتاح شده اما برای رعایت نکات امنیتی نیازمند اعتبار برای تکمیل پروژه است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
اقای نوذری کمی یواشتر، کدام زیرساخت؟؟
چرا این مسئولین سیاسی فقط شعاری هستند و تو خالی. بازارچه هلاله شمالی هنوز تو هیت دولت تصویب نشده!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار