زنگ نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" به صورت نمادین در آموزشگاه ساجده شهر اراک با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان استانی نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 04 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با تبریک آغاز جشن نیکوکاری گفت: کمیته امداد تنها ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شدکه نشانگر اهمیت امام (ره) به محرومان است.
وی با اشاره به اینکه خانواده ای نیازمند جایگاه ویژه ای بر اساس آموزه ای قرآنی نزد پروردگار دارند، اظهار داشت: کمک به نیازمندان یک وظیفه شرعی است و کمک خیران قبل از نیازمندان به دست خدا می رسد و اجر آن نزد پروردگار محفوظ است.
وی از برپایی ۱۵۶۱ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد و افزود: تعداد ۱۲۷۳ پایگاه در سطح مدارس، ۲۴۶ پایگاه مراکز نیکوکاری ، ۲۵ پایگاه بسیج و ۱۷ پایگاه دفاتر کمیته امداد در سطح استان پذیرای سخاوت مردم خیر استان هستند.
وی با قدردانی از خیران استان گفت: مردم استان مرکزی در سال گذشته ۱۶ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان  در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه از افتتاح ۴۶ مرکز نیکوکاری مدارس همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد وافزود: فلسفه کاری مراکز نیکوکاری این است که کار مردم توسط خود آنها انجام شود.
وی با بیان اینکه با افتتاح مراکز نیکوکاری تا پایان امسال تعداد ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت می کنند، اضافه کرد: با افتتاح ۴۶ مرکز نیکوکاری مدارس گام موثری در کمک به نیازمندان و دانش آموزان کم بضاعت برداشته شد.
وی اظهار داشت: کمیته امداد با این مراکز هم افزایی دارد و هر مبلغی در بخش مسکن ، درمان و جهیزیه خانواده‌های نیازمند جمع آوری شودکمیته امداد نیز به همان میزان از اعتبارات خودکمک می کند.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه با کمک خیران در سال جاری تعداد ۱۰۵۱ تبلت به خانواده های نیازمند تحویل داده شده است، یادآورشد: مردم استان مرکزی در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که این همدلی شایسته تقدیر است.
وی گفت: مردم خیر استان مرکزی می‌توانند از طریق کد مهربانی #۰۸۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمکهای خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار