مسوول بسیج فرهنگیان استان ایلام؛
مسئول بسیج فرهنگیان استان ایلام گفت:با همت خیرین بیش از ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به فرهنگیان و دانش‌آموزان نیازمند تعلق گرفت و در مجموع بیش از ۳ هزار فرهنگیان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و در راستای طرح کمک‌ مومنانه تلاش کردند.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 05 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛یدالله رحمتیان افزود:  بیش از ۳ هزار فرهنگیان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و در راستای طرح کمک‌ مومنانه تلاش کردند.

وی بیان کرد:فرهنگیان بسیجی به بیش از ۱۱ هزار دانش ‌آموز خدمات آموزشی ارائه و بیش از ۴۴ هزار و ۶۳۴ اقلام معیشتی میان فرهنگیان و دانش‌آموزان توزیع و فرهنگیان استان ایلام ۳ هزار و ۳۱۴ فضای آموزشی را ضدعفونی کردند.

رحمتیان اظهار داشت:در راستای اجرایی شدن طرح کمک‌ مومنانه در استان ایلام حدود ۱۹ هزار و ‌۵۸۸ محتوای آموزشی برای مدارس صورت گرفت؛ همچنین در بستر اینترنت ۹۳۷ مورد آموزش انجام شد.

وی گفت:هزار و ۷۰۵ بسته لوازم‌التحریر به ارزش بیش از ۸۵ میلیون تومان بین دانش‌آموزان مناطق محروم صورت گرفته است؛ البته گوشی‌ها، تبلت‌ها و بسته‌های معیشتی بوده که در سطح روستاها و مناطق محروم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار