سرپرست استانداری ایلام؛
سرپرست استانداری ایلام گفت: در ایام نوروز چادر زدن در ایلام ممنوع و پذیرش مسافر در مدارس نیز صورت نمی گیرد و در صورت مشاهده برخورد می شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با طولانی شدن کرونا مردم خسته شده و تاب آوری و آستانه تحمل آنها کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید مانند سال گذشته رعایت پروتکل ها باید در اولویت قرار گیرد و همچون گذشته علما، نخبگان، احزاب، سمن ها و ... برای ترغیب مردم به دستورالعمل های بهداشتی ورود کنند.

سرپرست استانداری ایلام یادآور شد: چنانچه مردم در این شرایط سهل انگاری کنند، وارد پیک بعدی خواهیم شد که رسانه ها و صدا و سیما باید در این خصوص تولید محتوای بیشتری برای اطلاع رسانی داشته باشند.

نوذری تاکید کرد: در ایام نوروز چادر زدن در ایلام ممنوع و پذیرش مسافر در مدارس نیز صورت نمی گیرد و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی در خصوص توزیع اقلام اساسی نیز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بر توزیع کالاهای اساسی نظارت و از هر گونه تجمع در این خصوص جلوگیری شود.

سرپرست استانداری ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی نیز مسیرهای منتهی به شهرستان دهلران و مسیرهای جنوبی را استان را کنترل کنند.

نوذری اضافه کرد: فرمانداران شهرستان ها در این شرایط نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند چراکه ملاک ارزیابی ما در شهرستان ها فرمانداری است.

وی در خصوص مرز مهران نیز یادآور شد: مجوز تعطیلی مرز مهران به مدت یک هفته دیگر صادر می شود و در تلاشیم کنترل خوبی بر این بخش صورت گیرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
نمازجمعه ها و مراسمات مذهبی چرا تعطیل نمیشن.
تنها کار تو انقلاب که به نحو احسن مسئولان اجراش میکنن مخالفت با شادی مردمه.
خداوند کمی مغز به مسئولان ارشد نظام و کمی پول هم روانه جیب من کنه.
آمین یارب العالمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
صفهای طویلی که واسه مرغ و روغن گرفته میشه را هم تعطیل کن جناب نوذری.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار