رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: طرح ابربازی که با هدف ایجاد شادی و نشاط در شریط کرونایی اجرایی شد به عنوان الگوی ابتکاری در دیگر استانهای کشور نیز استفاده می شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 06 March 2021

نفیسه گلشیرازی اظهار کرد: طرح ابر بازی در اردیبهشت رونمایی شد اما با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری نبود و نتوانستیم در سطح شهر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز است مسئولان شهری با این بازی‌ها آشنا شوند زیرا نمونه کشوری ندارد، افزود: بر این اساس طی جلساتی که با مسئولان داشتیم، اطمینان داده ایم که استفاده از ابر بازی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است، چون این بازی‌ها قابلیت ضدعفونی دارند.

رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: طی برنامه‌ای که معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) برای کارکنان مرد برگزار کرد نیز جلسه‌ای با اعضای کمیته‌ای متشکل از استانداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان برگزار و ابر بازی‌ها معرفی و مورد استقبال واقع شد.

وی با بیان اینکه مسئولان استانداری از ابربازی‌ها به عنوان یک طرح کشوری نام برده‌اند و بر این اساس طرح ابربازی که با هدف ایجاد شادی و نشاط در شریط کرونایی اجرایی شد به عنوان الگوی ابتکاری در دیگر استان‌های کشور نیز استفاده می‌شود، ادامه داد: مدل بازی‌های خیابانی که سال گذشته در قالب برنامه تابستانه و با شعار «شهر فعال و شهروند شاد» مورد توجه قرار گرفت، نمونه کشوری نداشت که از همان زمان بر آن شدیم تا ابعاد بزرگ این بازی‌ها را سفارش دهیم.

به گفته گلشیرازی، شناسنامه ابر بازی‌ها آماده شده که شامل اطلاعاتی چون مهد بازی، ابعاد و هدف از انجام آن است که به هر بازی الصاق شده است.

رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: طی گفتگوهای انجام شده، مقرر شد با معرفی کامل این برنامه در استانداری و موافقت مسئولان، در تمام شهرهای استان اجرای ابر بازی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه روز درختکاری با شعار «بهار بکاریم»، گفت: با توجه به اینکه در برخی محلات امکان کاشت درخت وجود نداشت، با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ ویژه برنامه‌ای با حضور کارشناسان فضای سبز به مناسبت روز درختکاری در تعدادی از محلات این منطقه اجرا شد.

گلشیرازی در تشریح این برنامه گفت: قطاری که در ناژوان همیشه استفاده می‌شد، به صورت کودکانه با جملاتی که به مفهوم ارزش درخت برای شهر و شهروندان اشاره داشت، آذین شد و پس از حرکت در چند محله به اطشاران رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار