مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع ۶۸ هزار و ۶۵۹ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تا بهمن امسال با نرخ مصوب بین مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 07 March 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه این تعداد لاستیک‌ها بین مالکانی توزیع شده که ناوگان آنان فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آنان فعال است، افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۴ هزار و ۳۳۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت تخصیص یافته گه منجر به صدور ۶۸ هزار و۶۵۹ حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهارداشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک موردنیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای استان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار