فرماندار هرسین گفت: زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده مردم مواظب جوانان و نوجوان خود باشند.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 07 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص روند رشد صعودی و انفجار کرونا در شهرستان هرسین هشدار داد.

وی ادامه داد: زنگ خطر کرونای انگلیسی به صدا در آمده مردم مواظب جوانان و نوجوان خود باشند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: سال جدید در راه است و طبق رسوم ما ایرانیان خریدهای سال نو، مراسمات گرامیداشت اموات و عید دیدنی‌ها در پیش است و غافل از اینکه سایه شوم کرونا در کمین سلامت همه ما است.

وی تصریح کرد: امسال برای سلامت خود و عزیزانمان باید برخلاف سده‌های گذشته عمل کنیم و با محدودسازی ترددها و نرفتن به دید و بازدیدها ضمن قطع زنجیره انتقال کرونا به استقبال خطر و مرگ نرویم.

کنجوریان تصریح کرد: بیش از یک سال است که از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد و متاسفانه این بار ویروس کرونای انگلیسی که قدرت، شدت سرایت و کشندگی بیشتری دارد مردم را در معرض تهدید جدی قرار داده و در تعدادی از استان‌های کشور نیز شیوع پیدا کرده و اگر مردم در اجرای پروتکل‌ها همراه و همگام مسئولین نباشند باید منتظر فاجعه‌های اسفبار انسانی به‌خصوص در بین جوانان و کودکان خود باشیم.

وی از شهروندان خواست، عید را از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی به همدیگر تبریک بگویند و با پرهیز از انجام دیدارهای حضوری با زمزمه «حول حالنا الی احسن الحال» ضمن شفای عاجل برای مبتلایان برای ریشه‌کنی این بیماری منحوس دست به دعا بردارند.

کنجوریان اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ و پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه درب آرامستان‌های سراسر استان بسته خواهد شد و صاحبان عزا باید مراسمات خود را به‌صورت محدود و بدون حضور قاریان برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور قاریان در مراسمات فاتحه‌خوانی ممنوع است و براساس مصوبه شورای تامین در صورت فعالیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار