جزیره کیش در آستانه نوروز گل باران می‌شود و فضای سبز آن با کاشت ۴۰۰ نفر نخل جان تازه می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 07 March 2021

 

غفار آقازاده معاون امور شهری شرکت عمران آب وخدمات کیش با اشاره به اینکه کیش به علت شرایط خاص آب و هوایی یکی از مستعد‌ترین مناطق کشورمان برای کاشت نخل به شمار می‌رود عنوان کرد: فضای سبز هر شهر براساس شرایط اقلیمی آن شهر توسعه می‌یابد.
وی افزود: این نخل‌ها با سازگاری بالا می‌توانند در کیش دوام بیارند و چشم انداز‌های های زیبایی برای مسافران و ساکنان دارند.
آقازاده گفت: کاشت درختان نخل در کیش سال هاست که مورد توجه است و اکنون ۶ هزار و ۲۰۰ نفر نخل در خیابان ها‌ی کیش کاشته شده اند.
معاون امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: عملیات کاشت ۴۰۰ درخت نخل به منظور تنوع بخشیدن به فضای سبز و ایجاد جلوه‌های زیبا، از اول بهمن، در مسیر جاده ساحلی طلوع تا غروب آغاز شده است و تا پایان خرداد ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.
غفار آقازاده به کاشت پنج و نیم میلیون بوته گل فصلی در کیش هم اشاره کرد و گفت: انواع گونه‌های جعفری، آهار، اطلسی، رعنا، زیبا، کوکب، ستاره‌ای، آلیسوم و پریوش که از گونه‌های مقاوم به گرما و متناسب با شرایط آب و هوایی کیش هستند، با اولویت کاشت در میادین و فضای شهری انجام شده است.
گل کاری‌های کیش در آستانه نوروز یکی از جذابیت‌های گردشگری جزیره کیش است که با توجه به شرایط شیوع کرونا مسافران می‌توانند از طریق فضای مجازی زیبایی‌های کیش را ببینند و پس از پایان این بیماری همه گیر با سفر به کیش از هوای مطبوع و جذابیت‌های گردشگری کیش بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار