از کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و هرمزگان تا توقیف کامیون حامل مرغ زنده را می‌توانید در بسته اخبار حوادث استان قزوین در هفدهم اسفند سال ۹۹ بخوانید.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 07 March 2021

 

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس بسته اخبار حوادث استان قزوین در هفدهم اسفند ماهمبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودرو کامیون آن را به مقصد استان‌های مرکزی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه را آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: با هماهنگی مرجع قضائی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، خودروی حامل مواد مخدر را در یکی از محور‌های ارتباطی این استان متوقف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به کشف ۲۵ کیلو گرم تریاک که در پوشش بار پیاز در خودرو جاسازی شده بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف محموله مرغ زنده قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در شهر آبگرم به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو مورد نظر ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی متهم دستگیر شده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را حدود ۴۷۵ میلیون ریال اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار