مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:
تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برای توانمندسازی تعاون نیازمند پژوهش و تحقیق در این بخش هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در حاشیه امضای دو قرارداد پژوهشی بین اداره کل تعاون و کار استان و دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه بخش تعاون در ایجاد اشتغال، برقراری عدالت و معیشت مردم نقش بسزایی دارد ، افزود: این اداره کل در بخش توسعه و ترویج و آموزش تعاونی ها از پایان نامه های دانشجویی حمایت می کند که این امر یک فرصت برای انجام کارهای تحقیقاتی توسط دانشگاه هرمزگان است.

وی اضافه کرد: از این طریق می توان شاهد تشکیل تعاونی های نوآور و تعاونی های تسهیلگر بود تا بتوان از حداکثر ظرفیت بخش تعاون استفاده کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به گستردگی خدمات و وظایف مجموعه بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه هرمزگان در سایر بخش ها نیز می تواند فعالیت های پژوهشی را انجام دهد.

رییس دانشگاه هرمزگان گفت: با توجه به فعالیتها و خدمات متعددی که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه می دهد می توان در تمام این بخش ها کار پژوهشی انجام داد.

"شیخی" افزود: تیم پژوهشی این دانشگاه آمادگی همکاری برای کارهای تحقیقاتی با این اداره کل را دارد.

قابل ذکر است در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی و دانشگاه هرمزگان، دو قرارداد پژوهشی با عنوان " طراحی الگوی نظارت و بازرسی موثر بر تعاونی های مسکن استان" و " شناسایی عوامل موثر بر رکود فعالیت تعاونی های مصرف شهر بندرعباس و راهکارهای عملی افزایش بهره وری و تقویت آنها امضاء شد.

انتهای پیام/ز 646

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار