رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سهمیه واکسن خوبی برای خوزستان در نظر گرفته که این هفته وارد استان می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ 07 March 2021

سیدکریم حسینی بیان کرد: تاکنون بخش عمده کادر درمانی خوزستان واکسینه شدند و در مرحله بعد بقیه کادر درمان، بیماران پرخطر و جانبازان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌های خوزستان بیشتر از خروجی آنها است به همین دلیل با کمبود جا در بیمارستان‌ها هستیم اما با وجود این شرایط سخت، تمامی مراکز درمانی کار را به خوبی مدیریت کرده و پاسخگوی بیماران هستند.

وی در خصوص تعطیلی بازار در خوزستان نیز گفت: تعطیلی بازار با تاخیر انجام شد در حالی که می‌توانستیم زودتر این کار را انجام داده تا به مردم کمتر آسیب وارد شود چون سلامت مردم مقدم بر هر چیزی است.

وی ادامه داد: به دولت تذکر دادیم که برای جبران خسارت مشاغل آسیب دیده از کرونا، مشوق‌هایی در نظر گرفته شود تا بخشی از زیان آنها برطرف شود.

حسینی گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی متفاوت با نوع قبلی خود است و همین موضوع باعث شده تا سرعت انتشار بیماری چند برابر شود لذا از مردم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کمتر در سطح شهر تردد کنند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب ها: سیدکریم حسینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار