تیم هاکی مردان ایلام در مسابقات لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم گلستان را مغلوب کرد و قهرمان شد
کد خبر: ۹۴۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قدرت ساده میری، رئیس هیئت هاکی استان ایلام، از برتری تیم هاکی ایلام مقابل گلستان با نتیجه‌ی 6 بر 4  با مربیگری ایوب پورمنصور خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه این تیم بدون اسپانسر و با دستان خالی اما با اراده قوی توانست این موفقیت را کسب کند.

وی با قدردانی از حضور دلگرم کننده ی دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام ،دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و دکتر علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل برگزاری مسابقه فینال، اظهار کرد: امیدوایم این حضور زمینه اهمیت بیشتر و اختصاص منابع مالی به این تیم را فراهم کند.

رئیس هیئت هاکی استان ایلام با تقدیر از  ایوب منصورپور مربی این تیم، تصریح کرد: استان ایلام در هاکی بانوان نیز تیمی بسیار قوی دارد و امیدواریم در سایه‌ی حمایت مسئولان شاهد نمایش این توانمندی‌ها در مسابقات آینده باشیم.

دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور ۸ تیم از سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

پیش از این ایلام چهار بر یک شهرداری کرمانشاه را شکست داد و گلستان نیز با حساب دو بر یک مقابل آذربایجان شرقی به پیروزی رسید./ح

 

بیشتر بخوانید

هاکی باز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

هاکی بانوان نیازمندتوجه مسئولین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار