معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق شبکه شاد به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کرم رضا نصرالهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور مجازی تفاهم نامه  ای با آموزش و پرورش منعقد شده است.

نصرالهی اظهار کرد: به منظور آشنایی نسل جوان به ویژه دانش آموزان با گنجینه های عظیم دوران دفاع مقدس، مناطق عملیاتی استان و جنوب کشور با استفاده از ظرفیت شبکه شاد و به صورت راهیان نور مجازی به دانش آموزان معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مناطق جنگی استان ایلام از قبیل قرارگاه بانروشان، قلاویزان، شرهانی در استان ایلام و مناطق اروند و شلمچه در جنوب کشور به صورت مجازی به دانش آموزان معرفی شده است.

مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از راهیان نور مجازی تصریح کرد: دشمن همواره در صدد تحریف واقعیات دفاع مقدس و به انحراف کشیدن و نا امیدکردن نسل جدید است، لذا برنامه های فرهنگی از قبیل راهیان نور مجازی می تواند گام بسیار مهمی در آشنا کردن نوجوانان با ارزش های دوران دفاع مقدس باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اردوی راهیان نور به صورت مجازی در یادمان های استان برگزار می شود

دانش‌آموزان بیشترین بهره معنوی را از کاروان‌های راهیان‌نور می‌برند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خدا روشکر یکی از مشکلات دانش آموزان حل شد و دانش آموزان بی دغدغه میتونن به درس خواندن ادامه بدن.
کشور آلمان برای اینکه ذهن مردمشو از جنگ جهانی پاک کنه کلی هزینه و خرج کرد برای آرامش و آسایش فکری مردمش که دیگه یاد جنگ نیفتن ولی متاسفانه ما؟

فرق فقر فرهنگ و فرهنگ غنی در همین کارهاست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار