سرپرست استانداری ایلام گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار طرح کاداستر در این استان اجرا شده و اتمام این طرح ها یکی از اولویت های مهم دولت در سال ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  اظهار داشت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار طرح کاداستر در این استان اجرا شده و اتمام این طرح ها یکی از اولویت های مهم دولت در سال ۱۴۰۰ است.

وی یادآور شد: باید تمامی اراضی ملی ایلام دارای طرح کاداستر باشد که این طرح موجب می شود محدوده مرزهای طبیعی و کشاورزی برای جلوگیری از هرگونه تخریب مشخص می شود.

سرپرست استانداری ایلام یکی از الزامات توجه به منابع طبیعی استان را حفظ و جلوگیری از تخریب آن دانست و تاکید کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی این استان علاوه بر اهتمام دستگاه های مربوطه نیازمند کمک از سازمان های مردم نهاد نیز هستیم.

نوذری یادآور شد: چنانچه سازمان های مردم نهاد فعال این استان در حوزه جنگل ها، منابع طبیعی و محیط زیست وارد عمل شوند، می توانیم بیشتر در حفظ این محیط که برای سلامت و حیات مردم بسیار مهم است، موفق باشیم.

وی خواستار تداوم برخورد جدی دستگاه قضایی استان با کسانیکه به محیط زیست آسیب می زنند، شد و تاکید کرد: هر فردی که کوچکترین آسیب را به محیط زیست سالم استان ایلام که به عروس زاگرس معروف شده بزند، باید جوابگو مردم باشد و دستگاه قضا نیز در این راستا همچون گذشته باید مقتدر عمل کند.

سرپرست استانداری ایلام اضافه کرد: برای حفاظت از محیط زیست علاوه بر کمک مردم و دستگاه مرتبط با این حوزه، سایر دستگاه های اجرایی استان نیز باید اهتمام داشته باشند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار