رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام خبر داد ؛
رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام از آموزش مربیان به 20 مدرسه سطح شهرستان در قالب نهمین مرحله طرح ملی دادرس در شبکه شاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ غیاث کریمی اظهار داشت : در راستای اجرای نهمین دوره طرح ملی دادرس و با توجه با شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا این جمعیت با ایجاد گروه دادرس در شبکه شاد و حضور مربیان این طرح در این گروه ها، محتوای های آموزشی بارگذاری و دانش آموزان با سرفصل های امدادی آشنا شدند.

کریمی با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه هشتم متوسطه اول این شهرستان آموزش‌های امدادی را فراگرفتند، افزود: آموزش‌های مخاطرات طبیعی، ایمنی ، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیا قلبی و ریوی، آسیب های بافت نرم، آسیب های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری در قالب این طرح به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

رئیس شعبه جمعیت هلال‌ احمر شهرستان ایلام هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح ایمنی، خطرپذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس عنوان کرد و افزود: در این طرح به دانش‌آموزان مباحث امدادی آموزش داده می‌شود و آموزش‌های موردنیاز در هر حوزه را فرا می‌گیرند تا در شرایط لازم بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

کریمی تصریح کرد: مربیان هلال احمر و مدیران مدارس به عنوان بازوان اصلی اجرای این طرح ملی با همکاری یکدیگربا ایجاد گروههای آموزشی دادرس و بارگذاری مطالب آموزشی استاندارد و با کیفیت در بستر شبکه شاد نهمین دوره طرح ملی دادرس را در سطح مدارس شهرستان با موفقیت اجرا شد.

وی در پایان گفت: گروهای آموزشی مدارس در دو بخش شامل 10 مدرسه دختران و 10 مدرسه پسران تشکیل و آموزش های در این بستر به دانش آموزان داده شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار