مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن پایان سال و افزایش مراجعات، تدابیر لازم برای افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی پایتخت پیش بینی و اجرا شده و فعالیت این مراکز تا ۲ ساعت در روز افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 09 March 2021

 

حسین مقدم با اعلام این خبر افزود: اکنون روزانه در حدود ۶ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند، وضعیت مراکز در شرایط عادی است و در هیچ کدام از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

وی یادآورشد: از سه سال گذشته برای مدیریت صف و توزیع مراجعات طی روزهای سال اقداماتی از قبیل توسعه و افزایش مراکز معاینه فنی، افزایش ساعت کاری و فعالیت بعضی از مراکز در روزهای جمعه، استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی و گسترش خدمات مربوط به مدیریت امور مشتریان انجام شده است.

مقدم اظهارداشت: در ورود به روزهای منتهی به سال ۱۴۰۰، این رویکرد ثمر بخش و در جلوگیری از مواجهه با شلوغی روزهای پایانی سال و ایجاد صف و ازدحام موثر است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: با توجه به مشمول معاینه فنی شدن خودروهای داخلی تولید ۱۳۹۵ در سال آینده، جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان همه مراکز از ابتدای اسفند، حداقل یک تا ۲ ساعت افزایش کاری یافتند و بالغ بر ۵۰ درصد از مراکز در روز جمعه فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه مورخ ۲۱ اسفند ماه مراکز بیهقی، الغدیر، نیایش، آبشناسان، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و ۶ واحد سیار معاینه فنی فعال است و مرکز نیایش پذیرش حضوری ندارد و فقط به صورت اینترنتی پذیرش می کند.

مقدم ادامه داد: در خصوص خدمات تعمیرگاهی مستقر در برخی مراکز معاینه فنی، مالک خودرو در صورت داشتن ایراد باید جهت دریافت گواهی معاینه فنی نسبت به رفع نقص اقدام و سپس دوباره برای تست به مرکز مراجعه کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: استفاده از خدمات تعمیرگاهی داخل مراکز اختیاری است و هیچ اجباری جهت مراجعه به بخش خاص وجود ندارد و خودرو پس از رفع ایراد بار دیگر کنترل می شود.

وی اضافه کرد: بهره برداری از این تعمیرگاه‌ها با فعالیت بخش خصوصی و نظارت این ستاد است و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل شهروندان می توانند از طریق مدیریت مرکز و یا درگاه های ارتباطی با ستاد معاینه فنی که در مرکز اعلام شده موضوع خود را مطرح و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار