مدیرکل نوسازی مدارس استان عنوان کرد
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مقرر شده تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰، حدود هزار و ۳۰۰ کلاس درس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم و برآورد ما این است که به هزار و ۲۰۰ کلاس درس برسیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 09 March 2021

علی قربانی با اشاره به برنامه‌ریزی و هدفگذاری این اداره از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰، اظهار کرد: قول دادیم که تا پایان مهر ۱۴۰۰، حدود هزار و ۳۰۰ کلاس درس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم و اکنون به دنبال تحقق این مساله هستیم. برآورد ما این است که به هزار و ۲۰۰ کلاس درس برسیم. البته تعطیلی‌های ناشی از کرونا و دیگر مشکلات بر روند اجرای پروژه‌ها تاثیر گذاشته اما در حال تلاش هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف اداره‌کل نوسازی مدارس، برچیدن مدارس سنگی است؛ هدفگذاری کردیم که طی پنج سال، هزار و ۱۰۰ کلاس درس ایمن را با مدارس سنگی در استان جایگزین کنیم. خوشبختانه تاکنون ۲۱۱ کلاس درس درحال احداث است و تا دو سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط این اداره در طول سال ۹۹، تصریح کرد: در جلب مشارکت خیرین، استان خوزستان در سال گذشته ۱۴۵ میلیارد تومان جذب کرده بود و خوشبختانه امسال مشارکت‌ها به ۲۱۱ میلیارد تومان رسیده است، به این منظور موفق شدیم در جلب مشارکت‌ها رتبه دوم کشوری را از آن خود کنیم. همچنین در جذب اعتبارات با جذب حدود ۹۰ درصد، رتبه دوم کشوری را داریم.

قربانی در ادامه با بیان اینکه در احداث مدارس سبز که یکی از اهداف نوسازی کشور است نیز رتبه اول را کسب کردیم، یادآور شد: در مسابقه معماری مدرسه ایرانی نیز رتبه اول کشوری را کسب کردیم.

برچسب ها: علی قربانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار