فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به رسمی شدن محدودیت‌های کرونایی برای ایام نوروز، گفت: در تعطیلات نوروز بدون اغماض، خودروهای غیربومی که وارد شیراز شوند جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار رهام‌بخش حبیبی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: بر اساس مصوبات ابلاغی به نیروی انتظامی فارس، تردد در ساعات 9شب تا 3صبح ممنوع است و خودروهایی که به محدودیت‌های کرونایی بی‌توجه باشند جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر گفت: این دوربین‌ها برای جریمه قانونی 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی متخلفان کرونایی فعال است و تردد برای خودروهای مشاغل خاص که به تایید استانداری و فرمانداری رسیده، آزاد است.

سردار حبیبی گفت: البته با توصیه استاندار فارس مبنی بر بالا بودن هزینه‌های زندگی مردم و باری که هزینه جرایم رانندگی بر دوش افراد دارد با مردم همراهی کرده و در تخلفات غیرعمد اگر کسی از ماموران درخواست و طلب بخشش کرده باشد آنها را جریمه نکرده‌ایم.

وی با اشاره به رسمی شدن محدودیت‌های کرونایی برای ایام نوروز، گفت: در تعطیلات نوروز بدون اغماض، خودروهای غیربومی که وارد شیراز شوند جریمه می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس خواستار پرداخت بودجه مصوب نیروی انتظامی شد.

 

مالیات 100 هزار پرونده مالیاتی اصناف قطعی شد

مدیرکل امور مالیاتی فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، توافق با مودیان با استفاده از تبصره 100 قانون مالیات‌های مستقیم در دستور کار قرار گرفته است که خوشبختانه موفق شدیم 100هزار پرونده مالیاتی را با توافق با مودیان قطعی کنیم.

ناصر هاشمی به تقسیط 110 میلیارد تومان مالیات معوقه برای 45 مودی مالیاتی تا 60 قسط اشاره کرد و گفت: همچنین در سال جاری موفق به تهاتر 110 میلیارد تومان بدهی مالیاتی پیمانکاران با طلب آنها از دولت شدیم که این رقم جزو درآمدهای مالیاتی کشور محاسبه شده اما جزو درآمدهای مالیاتی استان محاسبه نمی‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی فارس تاکید کرد: اگر این عدد به 3580میلیارد تومان درآمد محقق شده ماهه امسال اضافه شود قطعا نرخ تحقق درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی از 106درصد فعلی بالاتر می‌رود.

هاشمی در خصوص عدم تحقق 100 درصدی بندهایی از مالیات از جمله مالیات مستغلات گفت: یکی از دلایل این امر متمرکز شدن کارشناسان مالیاتی بر وصول مالیات‌های معوقه است.

مدیرکل امور مالیاتی فارس در خصوص معادنی که در فارس قرار داشته اما دفاتر مالیاتی آنها در سایر استان‌ها تسلیم می‌شود گفت: تعداد این معادن در فارس 10معدن است که باید دفاتر مالیاتی این معادن به اداره کل امور مالیاتی فارس تسلیم شود و مالیات آن در سطح استان پرداخت شود.

وی گفت: در این جلسه شورای تعداد معادن این چنینی 22 معدن مطرح شد این در حالی است که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، 12 معدن از این تعداد شعبه بوده و تسلیم دفاتر مالیاتی 12 معدن مذکور از سایر استان‌ها، قانونی است.

هاشمی تاکید کرد: 10 شرکت بزرگ دیگر در سطح استان فارس از جمله پشم شیشه، صنایع قطعات الکترونیک و ...فعال است اما متاسفانه مالیات آنها در سایر استان‌ها پرداخت میشود که این وضعیت پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار