مدیرکل سیاسی استانداری ایلام؛
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت:۲۰۶ نفر کاندیدا در ۲۷ شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهر استان ایلام، ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند و پرونده ۲۷ نفر نیز در دست بررسی و اقدام است و ثبت نام حضوری یا اینترنتی داوطلبان کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 14 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدصادق موسوی افزود: 206 نفر کاندیدا در ۲۷ شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهر استان ایلام، ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند و پرونده ۲۷ نفر نیز در دست بررسی و اقدام است و ثبت نام حضوری یا اینترنتی داوطلبان کماکان ادامه دارد.

وی گفت:احتمال اینکه تعداد داوطلبان در این روزها به ویژه روز آخر بیشتر شود، وجود دارد.

موسوی گفت:شهرستان دهلران ۶ هیات اجرایی، شهرستان های آبدانان و دهلران چهار و سایر شهرستان ها از جمله ایلام سه هیات اجرایی انتخابات دارند.

وی از رسانه های جمعی خواست تا با انتشار مطالب و تهیه برنامه هایی با محتوای انتخابات، شور و حرارت انتخاباتی در جامعه را بیشتر کنند تا هم نخبگان و افراد موثر برای ثبت نام راغب شوند و هم مردم در فضای انختخابات قرار بگیرند.

موسوی مطرح کرد:جواب استعلام و احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام می شود که داوطلبان عدم صلاحیت شده می توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار