پخش زنده از شبکه شاد
وبینار آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال در یکی از ایستگاه های آتش نشانی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ 15 March 2021

وبینار آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال با حضور سید قدرت موسوی ارشد معاون پرورشی و تربیت بدنی ، حمیدرضا پورنوشادی کارشناس آسیب های اجتماعی و  موسوی مدرس و کارشناس سازمان آتش‌نشانی در یکی از ایستگاه های  آتش نشانی شهرستان بویراحمد برگزار گردید و به‌صورت زنده و مستقیم از کانال مدیران مدارس  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در شبکه دانش آموزی شاد پخش شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این وبینار آموزشی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی عنوان کرد:شرط اول زندگی امنیت است که امنیت روحی روانی،اجتماعی و جسمی را شامل می شود.
موسوی ارشد افزود : این جلسات به منظور ارتقا و امنیت در جامعه به ویژه برای دانش آموزان و نوجوان برگزار می شود.
وی گفت : یکی از بلاهای بزرگی که باعث می شود ، سالانه در جامعه ما تعداد زیادی از مردم جان خود را ازدست دهند یا دچار نقص عضو شوند و یا اینکه مشکلات جسمی و روحی پیدا کنند چهارشنبه سوری است که انتظار ما از خانواده ها این است تلاش کنند این سنت ایرانی در بستر ایمن برگزار شود.
موسوی ارشد از مدیران مدارس و معلمان و دانش‌آموزان درخواست کرد از تمام ظرفیت‌ها برای آگاهی‌بخشی به جامعه و خانواده‌ها در رابطه با رفتارهای پرخطر چهارشنبه سوری استفاده کنند.
وبینار آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری
سید عبدالله موسوی مدرس و کارشناس سازمان آتش‌نشانی با اشاره به خطرات استفاده از مواد محترقه و انفجاری در چهارشنبه آخر سال گفت : در سال های گذشته عده‌ای از نوجوانان و جوانان آینده ساز ایران اسلامی به‌خاطر رفتارهای پرخطر دچار نقض عضو شده اند و با یک لحظه غفلت در سراسر عمر پشیمان هستند.
موسوی روشن کردن آتش در محیط‌ های سربسته و کوچک ، استفاده از مواد محترقه و انفجاری ، استفاده از مواد دست‌ساز و عدم توجه خانواده‌ها به فرزندان را از دلایل عمده آسیب جسمی به دانش‌آموزان و نوجوانان در چهارشنبه‌های آخر سال خواند و از دانش‌آموزان و خانواده‌ها درخواست کرد به‌خاطر بی‌احتیاطی و هیجان‌های لحظه‌ای سلامتی خود را به مخاطره نیندازند و به پیام‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد که خانواده ها بخاطر همکاران آتش نشانی و کادر درمان امسال در خانه بمانند و در سال های بعد این رسم و رسوم را به جا اورند.
موسوی در پایان نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی را جهت درست استفاده کردن خانواده ها در مواقع ضروری بصورت عملی توضیح داد.
در پایان این برنامه حمیدرضا پورنوشادی کارشناس آسیب های اجتماعی شهرستان بویراحمد بیان کرد : خوشبختانه با همکاری معاون پرورشی آموزش و پرورشی شهرستان بویراحمد سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی باموضوعات مختلف و متنوع بصورت حضوری و لایو برگزار گردید.
پورنوشادی در پایان گفت : با توجه به اینکه سالانه بخاطر نااگاهی دانش آموزان نسبت به رسم و رسوم چهارشنبه سوری تلفات جانی و جسمی داریم سعی بر این شد که جلسه ای با این عنوان برگزار کنیم که ان شاءالله شاهد حادثه ای ناخوشایند نباشیم.
وبینار آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام احسنت درود برشما تشکر از برنامه خوبتان اتفاقا جناب مهندس موسوی اتش نشان نمونه ودارای تحصیلات فوق لیسانس مدیریت بحران از دانشگاه تهران هستن وانسانی شایسته میباشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار